torsdag 14 januari 2010

2010 års ord

Inspirerad av AliE, har jag valt ett ord för 2010, mitt ord är Initiativ. På taggen under fotot står lite tankar kring ordet.

Lite strul med uppladdningen måste jag medge, när det ska bytas datorer och format. Van PC-användare som jag är, är jag lite tafatt med den nya Macen. Men jag vänjer väl mig, hoppas jag.


Denna LO är också mitt bidrag till JPs januariutmaning; kila dit o kolla på de andra bidragen, vettja!

Å, ja, just det; upplägget är starkt inspirerat av MyaMia (igen ;-), blommorna känns säkert igen!

3 kommentarer:

Mya sa...

wow. jag blir så himla smickrad av att du vill lifta mig :)
underbar lo och ett perfekt ord. måste scrappa mitt oxå :)
kram

pysselpetra sa...

Cool LO.
Stark och snygg och ändå lekfull.
Gillar också ditt val av ord.

Chris_P sa...

Snygg!!! Mitt ledord för 2010 får nog blir "tålamod"