onsdag 17 augusti 2011

Förberedelser

Åhh, vad jag inspireras av AliE's projekt! Gillar både hennes dokumenterande av varje vecka och nu precis passerade "A week in life". Fast jag inser att ett så stort projekt som det första snabbt skulle bli ett dåligt samvete när det inte blev genomfört som planerat, och då är ju en veckas dokumentation frestande lagom. Sista veckan av juli var i upploppet av vår semester med födelsedag att fokusera på, så att det inte blev av då har sina förklaringar.

Men nu, när hon visar det färdiga resultatet, kan jag inte släppa det. Och eftersom jag gillar förberedelser bättre än oavslutade projekt börjar jag i den änden. Så nu laddar jag för en vanlig vecka inom en snar framtid:

* Plastfickor med delade fack: beställda
* Eget upplägg av vad som ska dokumenteras: påbörjat
* Egna digimallar/penslar för foton och journalingrutor: påbörjat

Återstår:
* Albumlösning
* Välja vecka

Har hängt på tidigare, med olika ambitionsnivå, både 2010 och 2008:




Runt om i Sverige och världen finns det många som hängt på, så inspiration finns det gott om!

Inga kommentarer: