söndag 13 juni 2010

JPs papperspaket

I paketet från JP fanns papper från Basic Greys Max&Whiskers och för att hitta bilder som funkade med dem fick jag gräva lite bland vinter o inomhusbilder. Så jag längtar inte efter täckbyxor och rejäla mössor, det var den röda färgen jag var ute efter!

Photoboothfuktionen på vår dator är i nuläget nästan enda sättet att fånga fyraåringens ansikte på bild. (Sexåringen poserar däremot mer än gärna.) Så de får mer än gärna leka loss, och testa olika inställningar, i detta fall nån variant som ska göra att det ser tecknat ut.

Och sen blev det ett kort i samma tema också:


Material lista finns på JP Hobbys blogg.

3 kommentarer:

pysselpetra sa...

Jag sa det på JP men säger det igen:
Så snyggt, kreativt och intressant Jennie!
Den översta: stilren, mustiga färger, läckra blommor
Mitten: kreativt, artsy, gillar ljuskronan
Kortet: elegant och snygg färgkombo!!!

DesignAnnique sa...

Har suttit och bläddrat runt i din blogg ett tag, och det finns verkligen mycket fint att titta på!

DesignAnnique sa...

*fnissar* Tänkte detsamma när jag såg bloggen - synd man inte visste det var en scrapparkortmakare till när vi sågs på simmet! Y kommer ju inte fortsätta till hösten, vi har gått där i 6 år och det känns som det räcker nu, hon är redo att gå vidare. Vi kanske ska passa på att pyssla någon gång - tjejerna känner ju redan varandra lite iaf! :)